Measuring the Relationship between Behavioral Intention and Customer-based Brand Equity by Using the Structural Equation Model

Title: Measuring the Relationship between Behavioral Intention and Customer-based Brand Equity by Using the Structural Equation Model
Authors: Hoang, Thu Huong
Dam, Dong Xuan
Nguyen, Thi Thuy Trang
Keywords: VNU Journal of Science;Economics and Business
Issue Date: 2015
Publisher: ĐHKT
Abstract: Based on the Structural Equation Model method, this paper expresses how to examine the relationship among tourists behavioral intention and destination brand equity. The definition of customer-based destination brand equity is a combination of key factors, which are measured by four components, destination brand image, destination brand awareness, destination brand quality, and destination brand loyalty.
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/13950
Appears in Collections:Bài đăng tạp chí (LIC)

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Sexualities and Identities of Minority Women

Phương pháp tiếp cận đánh giá chất lượng dịch vụ thông tin - thư viện và tiêu chí xác định chất lượng dịch vụ thư viện điện tử

Về những đặc điểm của kiểu nhân vật mỹ nữ - hồ ma và chủ nghĩa nhân văn của Bồ Tùng Linh