Lean Management Model in Retail Business The Case of Supermarkets in Hanoi

Title: Lean Management Model in Retail Business The Case of Supermarkets in Hanoi
Authors: Nguyen, Dang Minh
Keywords: VNU Journal of Science;Economics and Business
Issue Date: 2015
Publisher: ĐHKT
Abstract: Vietnam has recently become an attractive and active destination for both foreign and domestic supermarket businesses. The foreign retailers play an important role in shaping the modern retail market in Vietnam and earning major market shares. This raises the question for our domestic retailers as how to gain more customers and operate more effectively.
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/13951
Appears in Collections:Bài đăng tạp chí (LIC)

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Sexualities and Identities of Minority Women

Phương pháp tiếp cận đánh giá chất lượng dịch vụ thông tin - thư viện và tiêu chí xác định chất lượng dịch vụ thư viện điện tử

Về những đặc điểm của kiểu nhân vật mỹ nữ - hồ ma và chủ nghĩa nhân văn của Bồ Tùng Linh